FAQ

1. Czy muszę rejestrować się w sklepie aby dokonać zakupów?

Nie, rejestracja nie jest konieczna. Nie mniej jednak niesie ze sobą szereg korzyści, jak np. możliwość zapamiętania oraz edycji swoich danych bezpośrednio z poziomu panelu czy uczestnictwo w programach lojalnościowych i rabatowych.

Zamówienia można także składać:

- mailowo - w tym celu wystarczy napisać do nas wiadomość z informacją, jaki produkt chcieliby Państwo zakupić. Nasz adres e-mail: sklep@koldrypotralen.pl. W mailu prosimy także zawrzeć adres do wysyłki, formę płątności oraz ewentualną informację o adresie do faktury VAT

- telefonicznie - wystarczy zadzwonić: 609 672 488 i podać produkty, jakimni są Państwo zainteresowani oraz adres do wysyłki i formę płatności.


2. Czy kupowanie w Waszym sklepie jest bezpieczne?

Jak najbardziej, jesteśmy wiarygodną firmą, a nasze produkty zostały docenione przez tysiące klientów na terenie całego kraju. Potwierdzeniem tego są komentarze w serwisie Allegro - nasz nick: potralen. 

Ponadto, oferujemy także płątność przy odbiorze jako jedną z akceptowanych form, więc jeżeli chcą Państwo mieć 100% gwarancji, że otrzymają zamówione produkty - można z tej formy skorzystać.

 

3. Jak długo trwa dostawa?

Zamówienia wysyłane są w ciągu 24 godzin od momentu złożenia (przesyłki pobraniowe) lub zaksięgowania wpłąty (przesyłki opłacone z góry). Następnie, czas dostawy paczki przez firmę kurierską to średnio 1-2 dni robocze.

 

4. Czy mogę zwrócić zakupione produkty?

Tak mają Państwo 14 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny.

Aby dokonać zwrotu prosimy o odesłanie paczki na adres:

Dobrosława Alencewicz
ul. Pileckiego 5,
58-260 Bielawa

Do przesyłki prosimy dołączyć odstąpienie od umowy - wzór tutaj